بهترین برندهای شکلات: معرفی 32 مدل از برندهای معروف شکلات خارجی + عکس

عشق به شکلات هیچ حد و مرز مشخصی ندارد. یک دلیل وجود دارد که چرا مردم سراسر دنیا عاشق شکلات هستند و آن این است که شکلات باعث ایجاد واکنشی شیمیایی در مغز می‌شود که ما را خوشحال می‌کند. شکلات احساس هیجان، جذابیت و برافروختگی که ما به حس عاشق‌شدن مرتبط می‌کنیم، برمی‌انگیزد و وقتی با دوپامین مغز ترکیب می‌شود به عنوان یک داروی ضدافسردگی عمل می‌کند. روی هم رفته نمی‌توان از خواص شکلات برای سلامتی چشم‌پوشی کرد و به خاطر محبوبیت این ماده‌ی غذایی، مارک‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد. در ادامه‌ی این مطلب به معرفی بهترین برندهای شکلات و برندهای معروف شکلات خارجی می‌پردازیم تا اگر خواستید شکلات جدیدی انتخاب کنید راهنمای خوبی برای انتخاب برند جدید باشد.

بهترین برندهای شکلات در دنیا کدام هستند؟

چه شما ضعف کرده باشید و بخواهید یک میان وعده غذای شکلاتی خوشمزه را میل کنید یا یک کیک شکلاتی خوشمزه با خامه شکلاتی را نوش‌جان کنید یا بستنی‌ها با روکش شکلاتی را بخورید، نمی‌توانید جذابیت شکلات به‌عنوان ماده غذایی را نادیده بگیرید.

در شکلات یک ماده غذایی وجود دارد که خیلی از ما ممکن است در روز یکی دو بار آن را در فرم‌های مختلف استفاده کنیم. ممکن است ما شکلات را به‌عنوان میان وعده و زمانی بخوریم که فشارمان افتاده باشد یا شاید هم بعضی موقع‌ها حال و روحیه خوبی نداریم و خوردن شکلات می‌تواند کمی حال بد ما را بهتر کند. در ادامه ی این مطلب شما را با بهترین برندهای شکلات خارجی و برندهای محبوب شکلات آشنا خواهیم کرد.

(در شکلات فروشی حاجی بادومی به انواع شکلات خارجی، شکلات پذیرایی، شکلات تخته‌ای و شکلات تلخ دسترسی خواهید داشت.)

بهترین برندهای شکلات

در شکلات موادی وجود دارند که می‌توانند باعث بهبود روحیه ما شوند

این مسئله از لحاظ علمی هم ثابت شده که در شکلات موادی وجود دارند که باعث رخ دادن یک واکنش شیمیایی در مغز ما می‌شوند که این واکنش‌های شیمیایی می‌تواند احساساتی مثل هیجان و خوشحالی را در ما به وجود بیاورد. در واقع، دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که با خوردن شکلات موادی مثل اندورفین، دوپامین، اکسی‌توسین و سروتونین در مغز آزاد می‌شوند و این مواد برای شادی و خوشحالی ما بسیار مفید هستند.

محصولات شکلات در کشورهای مختلف دنیا توسط کارخانه‌های شکلات‌سازی در طعم‌های مختلف ساخته می‌شوند که ما در این‌جا در مورد چند تا از بهترین برندهای شکلات در دنیا و همچنین، در مورد انواع بهترین مارک شکلات خارجی در ایران هم کمی توضیح می‌دهیم.

(از مطلب خواص خرما نیز حتما بازدید کنید.)

بهترین مارک شکلات

بهترین برندهای شکلات در ایران

انواع بهترین برندهای شکلات در ایران عرضه می‌شوند که طعم و کیفیت خوبی دارند. شاید موقعی که شما وارد مغازه شکلات فروشی می‌روید و می‌خواهید شکلاتی با بهترین کیفیت را انتخاب کنید نمی‌دانید که کدام محصول برای شما مناسب است. در حال حاضر در ایران برندهای شکلات از کشورهایی مثل چین، اوکراین، ترکمنستان، آلمان، روسیه و ترکیه وارد می‌شوند. ما در بخش در مورد چند تا از انواع محبوب ترین برندهای شکلات را همراه با ذکر نام آن‌ها توضیح می‌دهیم.

(آیا می‌دانستید زعفران خواص گوناگونی برای زنان و مردان دارد؟ مطلب خواص زعفران را از دست ندهید)

برندهای محبوب شکلات

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 1. شکلات Esthechoc

شرکت Esthechoc یکی از برندهای جدیدتر شکلات‌سازی در دنیا است و معمولاً شکلات‌های تلخی را می‌سازد که حدود ۹۰ درصد محصولات شکلات آن از کاکائو تشکیل شده‌است. درست است که این محصولات کاکائو خیلی مزه تلخی دارند، اما بین محصولات کاکائو جزو سالم‌ترین محصولات هستند.

بنابراین، شرکت Esthechoc بهترین شکلات تلخ دنیا را تولید می‌کند. این شرکت شکلات طبیعی 100 درصد برای گیاه‌خواران را هم تولید می‌کند. داشتن این محصول شکلات برای پوست و بدن خیلی مفید است، چون هر چه کاکائوی شکلات بیشتر باشد میزان آنتی‌اکسیدان در آن هم بیشتر است و آنتی اکسیدان ها به سلامت بدن و پوست و مو کمک می‌کنند.

(از صفحه تنقلات حاجی بادومی حتما دیدن کنید.)

شکلات Esthechoc، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 2. شکلات Flying Noir

شکلات Flying Noir توسط شرکت Flying Noir در کالیفرنیا ساخته می‌شود. این شرکت شکلات‌هایی را ارائه می‌دهد که ساخته دست بوده و بسته‌بندی آن‌ها توسط یک هنرمند طراحی می‌شود. شرکت Flying Noir از بهترین مواد طبیعی برای ساخت شکلات‌های خودش استفاده می‌کند و بسته‌بندی خیلی جذاب و زیبایی را برای شکلات‌های خود می‌سازد.

(در وبلاگ حاجی بادومی مطلبی در خصوص خواص لواشک نوشته‌ایم)

شکلات Flying Noir، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 3. شکلات Droste

شکلات Droste یکی از بهترین برندهای شکلات دنیا است. Droste یک شرکت شکلات‌سازی هلندی است که از سال ۱۸۶۳ تاکنون در زمینه شکلات سازی فعالیت می‌کند. این شرکت شکلات سازی از قرن نوزدهم تاکنون برای مشتریانش شکلات‌های سنتی را با کیفیت بالایی تولید می‌کند. شرکت Droste شکلات‌هایی را در طعم‌های شیری، سفید، شکلات خالص، فندقی و کاراملی تولید می‌کند.

(انواع مختلف پسته را در آجیل و خشکبار حاجی بادومی از دست ندهید.)

شکلات Droste،، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 4. Whittaker’s

شرکت Whittaker’s یکی از انواع بهترین برندهای شکلات دنیا می‌باشد. پایگاه این شرکت در نیوزیلند واقع‌شده است. شرکت Whittaker’s در اواخر قرن نوزدهم و در سال ۱۸۹۶ توسط جیمز ویتاکر بنیان‌گذاری شد. هنوز هم خانواده ویتاکر این شرکت شکلات سازی را اداره می‌کنند.

شرکت Whittaker’s تمرکز اصلی خود را بر روی ساخته شکلات‌هایی بدون روغن پالم و با استفاده از دانه‌های برشته شده کاکائو تولید می‌کند که باعث می‌شود که شما بهترین نوع شکلات را داشته باشید. شرکت Whittaker’s بیش‌از یک قرن است که در حوزه شکلات‌سازی فعالیت می‌کند و با تجربه بالای خود در این زمینه بهترین محصولات شکلات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

(محصول خاکشیر را از دست ندهید.)

Whittaker’s، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 5. شکلات Amedei

شرکت Amedei یک شرکت شکلات سازی ایتالیایی است و یکی از انواع بهترین مارک شکلات تلخ دنیا را عرضه می‌کند. شکلات‌های تلخ شرکت Amedei یکی از گران‌ترین شکلات‌ها در دنیا هستند و کارکنان این شرکت به این معروف هستند که بهترین دانه‌های شکلات را به‌طور مستقیم از مزارع کاشت شکلات استخراج کرده و از آن برای شکلات‌سازی استفاده می‌کنند. برای همین است که طعم شکلات آن‌ها بسیار باکیفیت است و بافت خیلی نرمی دارند. شرکت شکلات سازی Amedei حقوق انحصاری مالکیت مزرعه کاشت شکلات در ونزوئلا را دارد و برای همین است که محصولات شکلات آن‌ها بسیار گران‌قیمت هستند.

(بازدید از محصولات متنوع صفحه آبنبات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

شکلات Amedei، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 6. شکلات Jacques Genin

شکلات Jacques Genin توسط شرکت شکلات سازی فرانسوی Jacques Genin تولید می‌شود. ژاکس گنین مغازه‌ای در یکی از نواحی پاریس را اداره و یکی از انواع بهترین برندهای شکلات جهان را تولید می‌کند. محصولات شکلات Jacques Genin به ترکیب خامه، شکلات و کارامل بسیار معروف هستند. خود ژاکس گنین برای ۲۰۰ هتل فرانسوی و رستوران شکلات تولید می‌کند.

(ما سعی کرده‌ایم در فروشگاه شکلات و تنقلات فروشی حاجی بادومی انواع مختلف تافی را فراهم کنیم.)

شکلات Jacques Genin، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 7. شکلات Richart

شرکت Richart یکی دیگر از انواع بهترین برند شکلات جهان است. این شرکت یک شرکت فرانسوی است که کار خود را در زمینه شکلات سازی در سال ۱۹۲۵ آغاز کرد. شرکت شکلات‌سازی Richart توانسته تا به حال ۷ بار جایزه روبن فرانسه ر کسب کند که ۱ جایزه قنادی بسیار پر رونق و افتخار است. شرکت Richard برای ساختن شکلات‌های دست‌ساز با بو و طعم منحصربه‌فردش بسیار معروف است.

(از محصولات صفحه پاستیل بازدید کنید.)

شکلات Richart، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 8. شکلات Patchi

شرکت شکلات‌سازی Patchi یک شرکت لبنانی است که در دهه ۱۹۷۰ تأسیس شد و یکی از انواع بهترین برندهای شکلات در دنیا است که محصولات لوکس شکلات را عرضه می‌کند. محصولات شکلات این برند ترکیبی از شکلات‌های سوئیسی و بلژیکی هستند که فقط ترکیبات طبیعی شکلات در شکلات‌سازی‌شان استفاده می‌کنند. شرکت Patchi علاوه‌بر ارائه محصولات شکلات خوش‌طعم و خوشمزه، بسته‌بندی‌های زیبایی را هم برای محصولات شکلات خود ارائه می‌کند که باعث می‌شود محصولات شکلات آن جذابیت زیادی داشته باشند.

(از محصول گردو  و انواع آن در آجیل فروشی حاجی بادومی دیدن کنید.)

شکلات Patchi، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 9. شکلات Teuscher

شکلات Teuscher توسط شرکت شکلات‌سازی سوئیسی که در زوریخ واقع شده تولید می‌شود. این شرکت از انواع بهترین برندهای شکلات در دنیاست و توسط سازمان National Geographic بهترین شکلات دنیا نامیده شده‌است. شرکت Teuscher از بهترین ترکیبات طبیعی برای ساخت شکلات‌هایش استفاده می‌کند و محصولات شکلات این شرکت برای ساخت ترکیب شکلاتشان از خمیر بادام، میوه و آجیل استفاده می‌کنند. از بین محصولات آن‌ها ترافل های شامپاینی بسیار معروف هستند.

(محصولات صفحه ویفر را از دست ندهید.)

شکلات Teuscher، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 10. شکلات Valrhona

شرکت Valrhona یک شرکت شکلات سازی فرانسوی هست و یکی از انواع بهترین برندهای شکلات جهان محسوب می‌شود. شکلات‌هایی که Valrhona می‌سازد دارای بهترین طعم‌ها و بهترین بو و رایحه‌ای هستند که در دنیا یافت می‌شود. شرکت شکلات‌سازی Valrhona دانه‌های کاکائوی خود را مستقیماً از مزرعه‌های کشت کاکائو از نواحی کارائیب، اقیانوس آرام و آمریکای جنوبی برداشت می‌کند.

(در میان انواع میوه خشک، پیاز خشک یکی از محصولات با کیفیت حاجی بادومی می‌باشد.)

شکلات Valrhona، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 11. شکلات Dove

شکلات Dove توسط یک شرکت شکلات‌سازی آمریکایی ساخته می‌شود و می‌تواند برای شما طیف وسیعی از شکلات و محصولات دیگر مثل آب‌نبات، شکلات، بستنی و شیر را تولید کند. درست است که شرکت Dove یک شرکت آمریکایی است، اما محصولات آن در کشورهایی مثل هند، ایرلند و کشورهای خاورمیانه و انگلستان تحت نام Galaxy عرضه می‌شود. شکلات‌های شرکت Dove بافت خامه‌ای دارند و مزه آن‌ها زیر دندان می‌ماند.

(در صفحه آجیل مخلوط به انواع آجیل 4 مغز، آجیل شور، آجیل اسپایکی، آجیل عربی و غیره دسترسی خواهید داشت.)

شکلات Dove، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 12. شکلات Russell Stover

شرکت Russell Stover یکی از انواع بهترین برندهای شکلات در دنیا است و تخصص آن ساختن شکلات‌های بدون شکر است. این شرکت شکلات‌سازی در سال 1923 در زمینه شکلات‌سازی فعالیت می‌کرده و یک برند شکلات‌سازی قابل اطمینان است که رویه خود برای شکلات سازی را از آغاز کارش تغییر نداده‌است.

دقیقاً این قابلیت اطمینان و قابل‌پیش‌بینی بودن محصولات شرکت Russell Stover است که باعث می‌شود مشتریانشان کارشان را دوست داشته باشند. بااین‌وجود، برند Russell Stover تنوع طعمی به محصولاتش داده و مشتریان می‌توانند از شکلات‌هایی با طعم تمشک، پرتقال و نارگیل لذت ببرند.

(مطلب پربازدید خواص کره بادام زمینی را از دست ندهید.)

شکلات Russell Stover، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 13. شکلات Ritter Sport

برند Ritter Sport یکی از برندهای قدیمی شکلات‌سازی آلمانی است. شرکت Ritter Sport در سال ۱۹۱۲ در شهر والدن بوخ توسط آلفرد و کلارا ریتر تأسیس شد و این خانواده توانستند از شرکت شکلات‌سازی خود را از صفر آغاز کنند. محصولات شکلات ریتر اسپرت به این دلیل معروف هستند که کلارا همسر آلفرد ریتر این ایده را برای ساختن شکلات مطرح کرد که بتوان آن را در جیب افراد جا داد. از آن زمان به بعد طراحی محصولات شکلات ریتر اسپرت به دلیل طراحی فشرده و مربعی‌شکل اش معروف است.

(مطلب بهترین آجیل برای کودکان را در وبلاگ حاجی بادومی از دست ندهید.)

شکلات Ritter Sport، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات جهان: 14. شکلات Guylian

شرکت Guylian یک شرکت بلژیکی است که در دهه ۱۹۶۰ تأسیس شد. این شرکت انواع بهترین شکلات دنیا را ارائه می‌کند و معروف‌ترین محصول این شرکت شکلات کرم کاراملی به شکل صدف حلزونی و با طعم فندق است. به‌غیر از این محصول، این شرکت بارهای شکلاتی با دیگر طعم‌ها که خوشمزه و دارای خامه هستند را ارائه می‌کند.

(در مطلب بهترین آجیل برای زن باردار، بهترین انواع آجیل را معرفی کرده‌ایم.)

شکلات Guylian، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 15. شکلات Kinder

شاید شما شکلات‌های این محصول را بیشتر به‌عنوان شکلات‌های تخم‌مرغ شانسی که جز برندهای محبوب شکلات در ایران هستند را بشناسید. شرکت Kinder این شکلات‌ها را تولید می‌کند. این شرکت در ابتدا در فرانکفورت آلمان تأسیس شده بود. این کارخانه هنوز هم در آلمان فعالیت می‌کند. شرکت شکلات‌سازی Kinder بیشتر محصولات خود را برای کودکان می‌سازد. در تخم‌مرغ‌های شانسی برند Kinder شکلاتی به‌صورت تخم‌مرغ ساخته‌شده که درونش یک جایزه برای کودکان وجود دارد.

(مطلب بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی را در وبلاگ حاجی بادومی از دست ندهید.)

شکلات Kinder، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 16. شکلات Mars

شرکت شکلات‌سازی Mars یکی از انواع بهترین شکلات دنیا را تولید می‌کند و یک شرکت شکلات‌سازی خیلی معروف و بزرگ در دنیا است. علاوه‌بر شکلات، این شرکت محصولات دیگری مثل آدامس، آب‌نبات و خوشبوکنندهٔ دهان را هم تولید می‌کند. یکی از معروف‌ترین محصولات شکلات آن‌ها که در ایران هم وجود دارد شکلات‌های M&M است که خیلی از افراد عاشق آن هستند. شرکت مارس بارهای شکلاتی تولید می‌کند که از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند و این‌هم یک دلیل دیگر این است که برند مارس یکی از بهترین برندهای شکلات دنیا محسوب می‌شود.

شکلات های محبوب ام اند ام (M&Ms)، داو (Dove)، اسنیکرز (Snickers) و تویکس (Twix) از محصولات شرکت مارس می‌باشند.

شکلات Mars، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات خارجی در ایران: 17. شکلات BOUNTY

شکلات BOUNTY توسط شرکت مارس تولید می‌شود. درون این شکلات پودر نارگیل وجود دارد که با روکش شکلات شیری یا شکلات تلخ پوشانده شده‌است. درون بسته شکلات BOUNTY دو تکه شکلات وجود دارد. این شکلات دیگر در آمریکا تولید نمی‌شود، اما در بازار بین‌المللی همچنان این شکلات محبوبیت دارد و خیلی‌ها و مخصوصاً در ایران به طعم خوشمزه آن علاقه دارند.

(مقاله بهترین آجیل برای قلب نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

شکلات BOUNTY، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات خارجی در ایران: 18. شکلات Twix

شکلات Twix یکی دیگر از انواع بهترین برندهای شکلات در ایران محسوب می‌شود که از قدیم طرف‌داران زیادی داشته‌است. این شکلات هم توسط شرکت مارس تولید می‌شود. برای اولین‌بار در بریتانیا شکلات Twix وارد بازار شد و در اواخر دهه ۷۰ در آمریکا این شکلات محبوب شد. در داخل شکلات Twix بیسکویت با کارامل و شیر قاطی شده است. این وعده غذایی بسیار خوشمزه و پرانرژی است و طرف‌داران خاص خود را دارد.

شکلات Twix، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

محبوب‌ ترین برندهای شکلات در جهان: 19. هرشی (Hershey’s)

شرکت هرشی معروف به هرشیز، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی و یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های شکلات در جهان است که در سال 1894 توسط میلتون هرشی تاسیس شد. محصولات شرکت هرشی بسیار زیاد و متنوع است که از جمله‌ی آنها می‌توان به شکلات‌های بوسه‌ای هرشی (Hershey’s Kisses)، شکلات تخته‌ای، کیت کت (KitKat)، شکلات کره بادام زمینی رییز (Reese’s Peanut Butter Cups)، ووپرز (Whoppers) و غیره اشاره کرد.

هرشی، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات خارجی در ایران: 20. شکلات خارجی Roshen

برند Roshen یک برند اوکراینی است و این کارخانه در اوکراین کار می‌کند. برند Roshen محصولات شکلاتی، تافی، آب‌نبات، بیسکویت و ویفر را تولید می‌کند. در سال 2012 شرکت Roshen در زمره شرکت‌های معروف تولید کننده تافی و آب‌نبات شناخته شد. این شرکت به کشورهای اروپایی دیگر و مخصوصاً اروپای شرقی هم شکلات صادر می‌کند. از انواع محصولات شکلاتی Roshen که توسط این شرکت شکلات‌سازی به ایران صادر می‌شوند شکلات مینکی بینکی شو، شکلات میلکی اسپلش و آب‌نبات بیم بوم هستند.

شکلات خارجی Roshen، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات خارجی در ایران: 21. شکلات hobby

شکلات hobby یکی از برندهای محبوب شکلات در ایران است که سابقه‌ای طولانی در ایران دارد. در قدیم شاید معروف‌ترین شکلات در ایران شکلات هابی بود. در داخل شکلات hobby تکه‌های مغز فندق وجود دارد که باعث می‌شود طعم خیلی خوشمزه‌ای داشته باشد. شکلات hobby توسط شرکت ukler ترکیه تولید می‌شود و از سال‌های پیش تاکنون یکی از انواع بهترین شکلات خارجی در ایران بوده‌است.

شکلات hobby ، یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات خارجی در ایران: 22. شکلات florence

شکلات فلورنس یکی از انواع بهترین شکلات خارجی در ایران است که توسط کارخانه‌ای در کشور بلژیک تولید می‌شود. این شکلات از جمله شکلات‌های گران‌قیمت‌تر در ایران است. بلژیک در زمینه ساخت شکلات تجربه فراوانی دارد و کارخانه‌هایی که در آن شکلات می‌سازند زیاد هستند و فعالیتشان عمده است.

شکلات florence، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 23. توبلرون (Toblerone)

یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات خارجی، برند توبلرون است که به خاطر آرم و بسته‌بندی خود، منحصربفرد و خاص است. لوگوی این شرکت شبیه کوه ماترهورن، محبوب‌ترین کوه در سوییس است و شکلات‌هایی به شکل کوه نیز در بسته‌بندی‌های مثلثی عرضه می‌شود. توبلرون ترکیبی عالی از کاکائو، نوقا، بادام و عسل است. این شرکت انواع شکلات مانند شکلات سفید، پرالین (praline)، شکلات میوه‌ای و آجیلی را تولید می‌کند.

توبلرون، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 24. میلکا (Milka)

یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات در جهان که ممکن است نام آن به گوشتان خورده باشد، شکلات‌های میلکا است. لوگوی این شرکت یک گاو صورتی با یک زنگ دور گردن آن است. میلکا شکلات‌های خود را در بسته‌بندی و طعم‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از طعم‌های شکلات تخته‌ای میلکا شامل شکلات شیری، شکلات شیری بیسکوییتی، ماست توت‌فرنگی، کارامل، شکلات سفید و طعم فندقی است.

برند میلکا، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در دنیا: 25. شرکت شکلات گیراردلی (Ghirardelli Chocolate Company)

این برند در آمریکا مستقر است و در واقع بخشی از شرکت شکلات‌سازی لیندت و اشپرونگلی محسوب می‌شود. شرکت گیراردلی توسط شکلات‌ساز ایتالیایی دومنیکو گیراردلی (Domenico Ghirardelli) در سال 1852 تاسیس شده است و پس از برندهای شکلات بیکر و ویتمن، سومین شرکت قدیمی شکلات‌سازی در آمریکا است.

این شرکت هر ساله یک جشنواره‌ی شکلات دو روزه برگزار می‌کند که دوست‌داران شکلات می‌توانند انواع شکلات‌های این شرکت را به صوت میله‌ای یا مربع‌های مینیاتوری، امتحان کنند. گیراردلی همچنین انواع مخلوط‌های پخت و شکلات داغ تولید می‌کند و همه‌ی محصولات آن هدیه‌های محبوبی برای مراسم‌های مختلف هستند.

گیراردلی، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات دنیا: 26. نستله (Nestle)

شرکت Nestle یک شرکت تولید کننده شکلات سوئیسی بوده که در سراسر جهان معروف است و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هنری نستله در سال 1867، اقدام به تولید شیر خشک و غذای نوزادان می‌کند. در سال 1880، این شیر در اختیار فردی به نام دنیل پیتر قرار گرفته و برای اولین بار از این مدل شیر در شکلات نستله استفاده می‌کند.

این شرکت سوئیسی تنها به تولید و توزیع شکلات مشغول نبوده و تولید انواع غذای کودک، غلات صبحانه، آب معدنی و محصولات مغذی را در فهرست خود دارد. برندهای میلو (Mili)، کیت کت (KitKat)، نسکافه (Nescafé) و نسکویک (Nesquik) جز شرکت شکلات سازی Nestle هستند.

 شکلات Nesquik

برند Nesquik یکی دیگر از انواع بهترین مارک شکلات خارجی در ایران است. شکلات‌هایی که Nesquik تولید می‌کند خوشمزه و مغذی هستند، شما می‌توانید برای خوردن یک میان وعده غذایی کوچک و پرانرژی آن‌ها را مصرف کنید. این شکلات‌ها طرف‌داران زیادی در ایران دارند و خیلی از شیرینی فروشی‌ها و مراکز قنادی این شکلات‌های Nesquik را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

 شکلات Nesquik، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در ایران: 27. شکلات KreAmo

شکلات KreAmo یکی دیگر از بهترین برندهای شکلات در ایران است. کشور تولیدکننده این شکلات اوکراین است. شکلات KreAmo کیفیت بالایی دارد و مزه‌اش بسیار عالی است. قیمت این شکلات بسته به قیمت ارز در ایران می‌تواند بالا و پایین شود.

شکلات KreAmo، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

 

بهترین برندهای شکلات در ایران: 28. شکلات Konti

شکلات Konti یکی از انواع محصولات مورد تولید کشور روسیه است. این شکلات یکی از محصولات وارداتی است و در طعم‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع تولید می‌شود. شکلات Konti در ایران با استقبال خوبی مواجه شده‌است و این به دلیل کیفیت و مزه عالی آن است.

شکلات Konti، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در ایران: 29. شکلات Merci

مارک مرسی یکی از مارک‌های معروف شکلات آلمانی در ایران است. این شکلات در طعم‌های مختلفی تولید می‌شود. شکلات مرسی یک گزینهٔ لوکس برای خریدن شکلات در میهمانی‌ها یا دادن کادو محسوب می‌شود. اکثر شکلات‌های مرسی که در ایران عرضه می‌شوند شکلات مرسی ۲۵۰ گرمی و شکلات مرسی ۴۰۰ گرمی هستند.

شکلات Merci، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در جهان: 30. فریرو راچر (Ferrero Rocher)

گفته می‌شود فریرو یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ ترین برندهای شکلات در جهان است و میلیون‌ها نفر در در سراسر دنیا عاشق این شکلات هستند و آن را خریداری می‌کنند. این شرکت ایتالیایی بیش از دویست سال در صنعت شکلات پیشرو بوده است. شکلات‌های فریرو راچر، یکی از محصولات این برند، در یک فویل طلایی رنگ پیچیده شده است و از این رو هدیه‌ای محبوب برای مراسم‌های مختلف هستند.

این شکلات خوشمزه و پرطرفدار شامل یک فندق در یک پوسته‌ی ویفری نازک، شکلات فندقی، شکلات شیری و فندق خرد شده است. گفته می‌شود فریرو راچر یکی از ده برند برتر شکلات در جهان است. حتما طرح مشابه این شکلات را از محصولات پرمصرف و از برندهای محبوب شکلات ایرانی است دیده‌اید! برای خرید شکلات توپی طلایی شونیز می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

فریرو راچر، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین برندهای شکلات در جهان: 31. گودیوا (Godiva)

این شرکت بلژیکی در سال 1926 تاسیس شد و شکلات‌های شیرین با طعم‌های مختلف را تولید کرده و به فروش می‌رساند. تولیدات این شرکت تنها محدود به شکلات نیست و محصولات دیگری مانند ترافل، کاکائو، شیک، مایع شکلات، اسنک‌های شکلاتی و قهوه نیز تولید می‌کند. شرکت گودیوا محصولات فصلی را برای تعطیلات و موارد خاص تولید می‌کند. شکلات‌های این برند مشهور انتخاب خوبی برای مراسم عروسی و مهمانی‌ها است.

گودیوا، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

محبوب ترین برندهای شکلات در جهان: 32. کدبری (Cadbury)

کدبری یکی دیگر از مشهورترین و محبوب‌ ترین برندهای شکلات در جهان، یک شرکت شیرینی‌سازی چند ملیتی است و پس از شرکت مارس دومین برند شیرینی‌سازی جهان محسوب می‌شود. این شرکت محصولات متنوعی تولید می‌کند و طرفداران زیادی هم دارد. کدبری شکلات تخته‌ای، شکلات کریسمس و هالویین، دسر، آیتم‌های پخت و پز و انواع نوشیدنی‌ها را تولید می‌کند. دفتر مرکزی کدبری در اوکسبریح، در غرب لندن واقع است و این شرکت در بیش از 50 کشور دنیا نیز فعالیت می‌کند. کدبری به خاطر شکلات‌های شیری، شکلات تخم‌مرغی و محصولات متنوع دیگر معروف است.

کدبری، جز بهترین برندهای شکلات در جهان

بهترین مارک شکلات‌ ایرانی

در چند سال گذشته با افزایش محبوبیت محصولات شکلات در بین مردم، کارخانه‌های تولید شکلات داخلی انواع محصولات شکلات خودشان را توسعه داده‌اند. برای همین، کلاً نسبت‌به چند سال گذشته انواع محصولات شکلات در ایران کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند. اگر شما می‌خواهید محصولات شکلات ایرانی را خریداری کنید، ما در این‌جا چند تا از بهترین انواع مارک شکلات ایرانی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

از جمله بهترین برندهای شکلات ایرانی میتوان به آیدین، شونیز، باراکا، مرداس، فرمند، پارمیدا، شیرین عسل، مگا استار و… اشاره کرد. این برندها با طعم عالی و کیفیت بالای خود توانسته اند در میان رقبای خارجی خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

بهترین شکلات در جهان

بهترین مارک شکلات تلخ خارجی در ایران

شکلات تلخ به‌خاطر این‌که میزان کاکائوی موجود در آن خیلی بیشتر است از نظر سالم بودن نسبت‌به شکلات‌های شیرین‌تر و شکلات‌های شیری خیلی کیفیت بهتری دارد. برای همین چند وقت است که به خاطر همین مسئله شکلات تلخ و مصرف آن در ایران خیلی رایج شده‌است. برندهای شکلات تلخ زیادی در دنیا وجود دارند که برخی از آن‌ها در ایران هم موجود هستند. ما در این‌جا چند تا از بهترین برندهای شکلات تلخ در ایران که خارجی و ایرانی هستند را معرفی می‌کنیم.

برندهای معروف شکلات خارجی

بهترین مارک شکلات تلخ دنیا: 1. شکلات تلخ Lindt

شرکت شکلات‌سازی Lindt یک شرکت شکلات‌سازی معروف است و انواع محصولات شکلات را تولید می‌کند. یکی از محصولات شکلات تلخ که کیفیت بسیار بالایی دارد شکلات تلخ ۷۰ درصدی آن است. شکلات تلخ ۷۰ درصدی Lindt به‌خاطر درصد زیاد کامائوی آن می‌تواند تلخ باشد ولی در آن حد نیست که کاملاً شما را از خوردن این شکلات زده کند. علاوه‌بر کاکائو، در ساخت این شکلات از خامه هم استفاده شده‌است. بنابراین، طعم تلخ این شکلات به‌گونه‌ای با طعم خامه آن متوازن شده‌است.

شکلات تلخ Lindt، بهترین برندهای شکلات تلخ

بهترین مارک شکلات تلخ دنیا: 2. شکلات تلخ Ghiradelli

برند Ghiradelli بهترین انواع شکلات تلخ را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند. یکی از محصولات شکلات تلخ Ghiradelli که بسیار با کیفیت است شکلات تلخ 86 درصدی بامزهٔ بسیار تلخش است. مصرف‌کنندگان این برند شکلات عاشق طعم تلخ و غافل‌گیرکنندهٔ این شکلات‌ها هستند. بنابراین، اگر خیلی به طعم تلخ شکلات عادت ندارید، بهتر است این محصول شکلات را آهسته و به میزان کم بخورید.

شکلات تلخ Ghiradelli،، بهترین برندهای شکلات تلخ

بهترین شکلات تلخ دنیا: 3. شکلات Hu

برند شکلات Hu در ساختن شکلات تلخ خود سعی می‌کند که از شکر، محصولات لبنیاتی، روغن پالم یا امولسیفایر استفاده نکند. این برند در تولید شکلات‌های تلخ خود معمولاً از ۴ عنصر اصلی کاکائو، شکر نارگیلی ارگانیک، کره کاکائو و نمک دریا استفاده می‌کند.

بنابراین، محصولات شکلات تلخ برند Hu یکی از انواع بهترین برندهای شکلات تلخ دنیا محسوب می‌شوند.

شکلات Hu، بهترین برندهای شکلات تلخ

بهترین مارک شکلات تلخ خارجی در ایران

اگر بخواهیم در مورد مارک‌های شکلات خارجی در ایران صحبت کنیم باید ببینیم که چه مارک‌های شکلات خارجی در ایران وجود دارند. بیشتر شکلات‌هایی که از کشورهای خارجی وارد ایران می‌شوند متعلق به کشورهای آلمان، بلژیک، روسیه، اوکراین و ترکیه هستند.

اما اگر بخواهیم درمورد بهترین مارک شکلات تلخ خارجی در ایران صحبت کنیم باید بگوییم که این شکلات تلخ Lindt بهترین مارک شکلات تلخ خارجی در ایران است. شکلات لینت عکس لنز توسط شرکت شکلات‌سازی سوئیسی ساخته می‌شود و در فروشگاه آنلاین حاجی بادومی این شکلات تلخ با وزن ۵۰ گرم و کاکائو 100 درصد ارائه می‌شود. مسلماً این شکلات برای کسانی است که تابه‌حال با طعم شکلات تلخ آشنایی داشته‌اند.

شکلات های محبوب

خرید محبوب ترین برندهای شکلات ایرانی و خارجی از حاجی بادومی

همان‌طور که در این مقاله گفتیم، برندهای مختلف شکلات در دنیا وجود دارند و شما بسته به طعم و سلیقه‌ای که برای محصولات شکلاتی موردنظر خود می‌خواهید می‌توانید از این برندها یکی را انتخاب کنید و محصولات آن را مصرف کنید. ما در فروشگاه آنلاین حاجی بادومی سعی می‌کنیم برای شما مرغوب‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین برندهای شکلات خارجی و ایرانی عرضه کنیم. شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین حاجی بادومی به‌راحتی می‌توانید قیمت برندهای مختلف شکلات و محصولات آن‌ها را مشاهده کرده و محصولات موردنظر شکلات خود را بخرید.

خرید بهترین برندهای شکلات ایرانی و خارجی از حاجی بادومی

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات