بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : معرفی 9 آجیل مفید برای قوای جنسی + عکس

لایف استایل شما، مخصوصا رژیم غذایی و تحرک، به طور ناخواسته تأثیر مستقیمی روی تمام جنبه‌های مختلف زندگی، مخصوصا سلامت روابط جنسی (Sexual health)، دارد. بیشتر اوقات فقط یک تغییر کوچک و ساده، می‌تواند نتایج خوبی در زندگی هر کسی بگذارد. اگر از روابط جنسی خود راضی نیستید، و این مشکل جدیدا فکر و روح شما را آزار می‌دهد، از تغییرات کوچک شروع کنید! با اضافه کردن بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی، به اوج لذت جنسی به سبک زندگی سالم، سلام کنید! در این مطلب شما با هفت مغز برای تقویت اسپرم، تخمه آفتابگردان برای نعوظ، درمان نعوظ با بادام، فواید فندق برای اسپرم و خواص بادام زمینی و نعوظ آشنا خواهید شد.

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی

آیا نیاز به تقویت قوای جنسی دارید؟ فرقی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا، آجیلِ بیشتری بخورید. طبق مطالعات اخیر، افرادی که حدود 60 گرم (1.2 فنجان)، آجیل را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند، نسبت به افرادی که از رژیم غذایی معمولی استفاده کرده‌ بودند، روابط جنسی بهتری داشته‌اند. اگر باور ندارید، نتایج این تحقیقات بصورت آنلاین در تاریخ 19 ژوئن 2019 در مجله‌ی علمی و معتبر Nutrients منتشر شده است.

خیلی از افراد دوست ندارند مشکلات در روابط خصوصی‌‌شان را با دیگران، حتی با پزشک، در میان بگذراند. و به همین دلیل، سعی دارند که مشکل خودشان را با روش‌های طبیعی و خانگی درمان کنند. تغذیه مناسب به همراه ورزش، بهترین روش‌های ممکن برای افزایش میل جنسی است که توسط پزشکان توصیه می‌شود. در این بخش از وبلاگ حاجی بادومی می‌خواهیم بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی، خواص تخمه کدو برای درمان ناباروری مردان، خواص تخمه آفتابگردان برای اسپرم و خواص فندق برای اختلالات نعوظ خدمتتان معرفی کنیم.

(مطلب بهترین آجیل برای وزن گیری جنین در وبلاگ حاجی بادومی را از دست ندهید.)

مشکلات روابط جنسی خود را با مصرف منظم مغزهای مغذی آجیلی درمان کنید. این روش هم بی عارضه است و هم دائمی. درست برعکس قرص‌ها که هم عوارض دارند و هم تأثیرات مقطعی!

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: 1. بادام زمینی

بادام زمینی (Peanut)، به عنوان منبع غنی از ال آرژنین یکی از بهترین آجیل ها برای تقویت میل جنسی، به خصوص برای مردان است. همانطور که می‌دانید هر چقدر گردش خون در اعضای بدن، بهتر باشد، مطمئنا کیفیت ارگاسم نیز بیشتر خواهد بود. اسید آمینه ال آرژنین، با گشاد کردن عروق خونی و خون‌رسانی خوب به آلت تناسلی، به بهبود عملکرد جنسی در مردان کمک بسیار زیادی می‌کند. مطالعات اخیر نشان داده است که ال آرژنین به دلیل تأثیر بر عروق خونی، امکان دارد حتی در رفع اختلال نعوظ نیز به کار آید. بنابراین وجود این ماده در بادام زمینی جز خواص بادام زمینی و نعوظ می‌باشد.

(مقاله خواص بادام زمینی نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

بادام زمینی، معجون تقویت نعوظ است. بادام زمینی با بالاترین غلظت ال آرژنین از بهترین نوع آجیل ها برای سلامت میل جنسی است.

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: بادام زمینی

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: 2. تخمه کدو

تخمه کدو (Pumpkin Seeds)، تقویت کننده‌ی عالی میل جنسی در مردان و زنان است. تخمه کدو سرشار از زینک و تستسترون است. اگرچه زنان نسبت به مردان، تستوسترون کمتری دارند، اما همچنان این اسید آمینه نقش مهمی در افزایش میل جنسی ایفا می‌کند. تخم کدو همچنین، حاوی سطح بالایی از امگا 3 است که به عنوان پیش ساز پروستاگلاندین ها prostaglandins (شبیه هورمن) در سلامت جنسی عمل می‌کند.

(در مقاله خواص تخمه کدو در مورد خواص تخمه کدو برای درمان ناباروری مردان نیز صحبت شده است.)

طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده، تخمه کدو یکی از بهترین آجیل ها برای رفع اختلالات نعوظ و افزایش میل جنسی است. تخمه کدو از آن مدل تنقلات سالمی است که می‌تواند علاوه بر افزایش میل جنسی، باعث تقویت حافظه و افزایش تمرکز شود.

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: تخمه کدو

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: 3. گردو

گردو (Walnut)، منبع طبیعی اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهابی است و منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها برای مبارزه با استرس اکسیداتیو است. گردو قابلیت خوبی در افزایش حجم اسپرم و سایر پارامترهایی که موجب تولید اسپرم با کیفیت و سالم می‌شوند را دارد.

(در فروشگاه حاجی بادومی به انواع شکلات خارجی دسترسی خواهید داشت.)

برای بالا بردن کیفیت اسپرم و افزایش میل جنسی مصرف یک مشت گردو در روز، معجزه می‌کند. کاهش التهاب و گردش خون خوب، از ویژگی‌های اصلی یک ارگاسم باکیفیت است.

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: گردو

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: 4. تخمه آفتابگردان

تخمه آفتاب گردان (Sunflower Seeds)، بادام زمینی و گردو، حاوی آمینو اسید آرژنین هستند. ال آرژنین برای درمان اختلال نعوظ ماده‌ای تأثیر گذار است. آرژنین هورمونی است که وظیفه‌ی شکل کردن ماهیچه‌های اطراف رگ‌های خونی آلت تناسلی را به عهده دارد و باعث می‌شود، جریان خون به خوبی در آلت تناسلی به گردش درآید. اگر از اختلال نعوظ رنج می‌برید، از خرید تخمه آفتاب گردان غافل نشوید که بدون حتی هیچ قرص و دارویی، حال شما را خوب می‌کند.

هفت مغز برای تقویت اسپرم

برای داشتن یک ارگاسم باکیفیت و لذت بخش، کافی است که هر روز خودتان را مهمان دو مشت پر، تخمه آفتابگردان کنید. تخمه آفتابگردان جز هفت مغز برای تقویت اسپرم است. گردش خون، اکسیژن رسانی عالی به اعضای بدن، کاهش کلسترول بد و داشتن آرامش از عوامل مهم برای تقویت قوای جنسی است.

(مطلب خواص تخمه آفتابگردان شامل خواص تخمه آفتابگردان برای اسپرم می‌باشد.)

بنابراین تخمه آفتابگردان برای نعوظ و تقویت میل جنسی مناسب می‌باشد.

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: تخمه آفتابگردان

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: 5. پسته

خیلی از کارشناسان تغذیه اصرار دارند که هیچ مغزی همانند پسته (Pistachio)، بر روی افزایش قوای جنسی تأثیرگذار نیست. پسته فشار خون را به طور مستقیم و غیر مستقیم به دلیل تأثیر مثبتی که بر روی باکتری‌های روده دارند، کاهش می‌دهد. همین عملکرد به صورت خودکار موجب بهبود خون‌رسانی به اعضای بدن می‌شود. هر چقدر روند گردش خون بهتر باشد، به تناسب ارگاسم خوبی اتفاق می‌افتد. طبق مطالعات انجام شده، مصرف صد گرم، (حدودا دو مشت پسته) در روز، به مدت سه هفته، عملکرد نعوظ را کاملا بهبود بخشیده و لذت جنسی را زیاد می‌کند.

(مطالعه مطلب خواص پسته را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

خواص پسته برای مردان غیر قابل انکار است! پسته مغز جادویی برای بهبود اختلال نعوظ است. پسته با افزایش تولید تستوسترون از پس این مشکل به خوبی برمی‌آید و شما را به روابط جنسی خوب و لذت بخش دعوت می‌کند.

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: پسته

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: 6. آجیل برزیلی

آجیل برزیلی (Brazil Nut)، نسبت به هر ماده‌ی غذایی دگری سلنیوم (Selenium) بیشتری دارد. سلنیوم یک آنتی اکسیدان است که در کاهش کلسترول، خطر لخته شدن خون و حملات قلبی بسیار مؤثر است. ولی نقش مهم آن برای افزایش میل جنسی در مردان: برای تولید تستوسترون است. برای افزایش تستوسترون، همان هورمونی که به حفظ تراکم استخوان، قدرت عضلانی و میل جنسی مردان کمک می‌کند، یعنی سلنیوم نیاز است.

(مطلب بهترین آجیل برای پوست و مو را در وبلاگ حاجی بادومی از دست ندهید.)

یکی از ویژگی‌های قابل توجه بادام برزیلی، اثرات ضد استرس و ضد افسردگی این آجیل خوشمزه است. هر چقدر که آرامش بیشتر باشد، روابط جنسی مطلوب‌تری اتفاق خواهد افتاد. البته قابلیت کاهش فشار خون و بهبود خون‌رسانی از دیگر عوامل مؤثر آجیل برزیلی برای تقویت قوای جنسی است.

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: آجیل برزیلی

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: 7. فندق

فندق (Hazelnuts)، منبع خوبی از اسیدهای چرب سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در بدن است. ولی از همه مهم‌تر وجود روی، آهن و پتاسیم است. روی در تولید هورمون‌های جنسی، آهن وظیفه‌ی خون‌سازی و پتاسیم تحریک سیستم عصبی و عملکرد ماهیچه‌های را به عهده دارد. حالا خودتان تصور کنید که فندق چقدر در داشتن یک رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش، مؤثر است.

فواید فندق برای اسپرم

فندق برای نعوظ بهترین نوع آجیل ها است. فندق با طبع گرم از لحاظ طب سنتی نقش مؤثر در تقویت نعوظ و تقویت اسپرم دارد. ویتامین E، فیبر و زینک در فندق، یک داروی کامل برای افزایش میل جنسی و جبران کمبود تستوسترون است.

(پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با خواص فندق برای درمان اختلالات نعوظ از مطلب خواص فندق بازدید کنید.)

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: فندق

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: 8. بادام هندی

بادام هندی (Cashew)، سرشار از زینک (روی) است که برای افزایش تعداد اسپرم سالم  و افزایش شانس باروری آن‌ها ضروری است. همچنین، مصرف منظم بادام هندی ممکن است به کنترل وزن و دیابت کمک کند. طبق مطالعات انجام شده، کمبود زینک در بدن حتی در یک پروسه‌ی کوتاه مدت، بر سطح هورمون تستوسترون تأثیر منفی زیادی می‌گذارد و حجم اسپرم را به حد مشهودی کم می‌کند.

(مطلب خواص بادام هندی را در وبلاگ حاجی بادومی از دست ندهید.)

مصرف منظم بادام هندی برای داشتن بدنی قوی و همینطور تقویت باروری در مردان و زنان بسیار نتیجه‌ی مطلوبی دارد. وجود روی (زینک) کافی در بدن برای تحریک آزادسازی هورمون‌های جنسی بسیار مؤثر است. با مصرف چند عدد بادام هندی به مدت کوتاهی، متوجه اثرات مثبت آن خواهید شد.

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی: بادام هندی

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: 9. بادام درختی

بادام درختی (Almonds)، همانند سایر اعضای خانواده‌ی آجیل‌ها، مثل پسته، منبع غنی از زینک، منگنز و مس است. این مواد معدنی بطرز قابل توجهی در تقویت قوای جنسی اثر گذار هستند. بادام  برای بهبود کیفیت و تعداد اسپرم به معجونی برای کیفیت اسپرم معروف است. زینک و مس با بهبود گردش  خون و اکسیژن رسانی به اعضای بدن، کمک خوبی به داشتن روابط جنسی لذت بخش دارند. برای تقویت میل جنسی معجون شیر بادام و عسل به همراه خرده‌های پسته و گردو بی‌نظیر است.

درمان نعوظ با بادام

درمان اختلالات نعوظ با مصرف مرتب بادام امکان پذیر است. پیش از آنکه به مصرف قرص و داروهای شیمیایی روی آورید، از مصرف آجیل ها این مغزهای ارگانیک و خوشمزه درمان را آغاز کنید. بهبود گردش خون، تنظیم قند خون، کاهش کلسترول بد و ایجاد حس آرامش در بدن از ویژگی‌های بارز بادام درختی است.

(مطلب خواص بادام درختی را از دست ندهید.)

بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی: بادام درختی

آجیل ها، داروهای شفا بخش طبیعت

آجیل ها رازدار مشکلات خصوصی و شخصی شما هستند، آن‌ها مهره‌های خوش رنگ و شفا بخشی‌اند که می‌توانند رازهای مگوی شما را در روابط جنسی، بدون نیاز به دارو و قرص، برطرف کنند. این دانه‌ها کوچک را دست کم نگیرید!

منبع مطلب
div class=”fxbtn-ew12″>خرید آجیل

مقالات مرتبط

نظرات