ایده هدیه سازمانی: معرفی 12 ایده جالب خرید کادو برای همکارانتان! + عکس

کار جوهر آدمی است، اما اگر محیط کار لطیف و دوستانه نباشد، جوهر آدمی را می‌خشکاند! دیگر بجای تمرکز کردن بر روی هدف، باید هر روز فکری بحال بهترشدن روابط افراد کرد. مدیران خوش فکربا بکارگیری استراتژی‌ها و راهکارهای هوشمندانه، همه جوره به فکر پویایی تیم و سوددهی شرکت و کسب کارشان هستند. ایده هدیه سازمانی و پک سازمانی، ساخته‌ی ذهن مدیران باهوش است! در این متن با بهترین هدیه‌ های سازمانی آشنا می‌شوید.

ایده هدیه سازمانی

ایده هدیه سازمانی

در یک شرکت یا یک کسب‌وکار، کارمندان پایه اصلی آن شرکت یا کسب‌وکار را تشکیل می‌دهند. ممکن است شما رئیس یک کسب‌وکار کوچک و نوپا یا رئیس یک شرکت مادر باشید که شعبه‌های مختلفی از آن کسب‌وکار در قسمت‌های مختلف کشور یا حتی دنیا وجود دارند.

درهرصورت، کارمندان شما اهمیت زیادی دارند. آن‌ها هر روز با کار سخت و ارزشمند باعث می‌شوند که شرکت شما به جایی‌که در حال حاضر در آن است برسد و موفقیت‌های خودش را کسب کند. برای همین، بد نیست که گاه و بی‌گاه قدردانی و تحسین خود به کارمندان‌تان و همکاران خود را نشان دهید.

بهترین هدیه های سازمانی: برای خوش آمدگویی به افراد جدید تیم، برای مشتریان وفادار، برای رقبا و همکاران، انتخاب هدیه سازمانی با قیمت مناسب و ظاهری زیباجزو مواردی است که باید در نظر بگیرید.

(با بهترین ایده کادو ولنتاین در حاجی بادومی آشنا شوید.)

ایده عالی برای هدیه سازمانی

خرید هدیه سازمانی لوکس

ما در این متن در مورد چندین ایده هدیه سازمانی که شما می‌توانید هنگام خرید هدیه سازمانی برای کارمندان و همکاران استفاده کنید و از آن‌ها به‌خاطر کار پر زحمتشان تشکر کنید را معرفی خواهیم کرد.

این هدایا مجبور نیستند که خیلی چیز گنده یا پرزرق‌وبرقی باشند، فقط می‌توانند احساس شما نسبت‌به زحمات کارمندان و همکارانتان را نشان دهند. با ما همراه باشید تا چندین ایده تهیه هدیه سازمانی برای کارکنانتان را به شما معرفی کنیم.

ایده خرید هدیه لوکس سازمانی

ایده هدیه سازمانی : 1. کیک و شیرینی

چه کسی است که از خوردن کیک و شیرینی خوشش نیاید و دست رد به سینه شما برای گرفتن این خوشمزه‌ها بزند؟ گرفتن کیک و شیرینی برای کارمندان و همکاران همیشه انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

اگر شما هدیه‌ای خاص به ذهنتان نرسید و نمی‌دانستید چه بگیرید، همیشه می‌توانید به یک قنادی یا شیرینی‌فروشی مراجعه کنید و در آن‌جا یک کیلو شیرینی یا بسته به تعداد کارمندان‌تان هر میزان که می‌خواهید را تهیه کنید.

برای خرید هدیه سازمانی لوکس و پک سازمانی می‌توانید روی خوراکی‌ها حساب کنید، شیرینی و شکلات در بسته‌های جذاب و رنگارنگ بهترین انتخاب است.

(برای آشنایی با خواص لواشک مطلب بلند بالایی برای شما فراهم کرده‌ایم.)

نمایی از باکس کیک و شیرینی بعنوان ایده هدیه سازمانی

ایده هدیه سازمانی برای کارمندان صمیمی: 2. ماگ

اگر شما سرپرستی یک کسب‌وکار کوچک را دارید یا در یک تیم چند نفره کوچک کار می‌کنید و با خصوصیات اخلاقی و رفتاری هم‌تیمی‌های خود به‌خوبی آشنایی دارید، می‌توانید ماگ را برای آن‌ها تهیه کنید.

گرفتن ماگ که بر روی آن نقش‌های زیبا و بامزه وجود دارد می‌تواند هدیه خوبی برای همکاران شما باشد. علاوه‌براین، دادن هدیه ماگ می‌تواند رابطه شما با آن‌ها را قوی‌تر کند. مخصوصاً اگر همکاران شما ماگی که شما برای آن‌ها خریده‌اید را سر کار بیاورند، این نشان‌دهنده رابطه دوستی نزدیکی بین شما و همکارانتان است.

بهترین هدیه های سازمانی: هدیه سازمانی حتما نباید که گران قیمت باشد، انتخاب یک ماگ ساده که برند شرکت شما بر روی آن درج شده باشد خیلی جالب است.

(خواص خرما را در این صفحه بخوانید.)

نمایی از ماگ بعنوان نمونه‌ای از ایده هدیه سازمانی

انواع ایده هدیه سازمانی: 3. برنامه‌ریز روزانه

ما در طول هفته کارهای زیادی داریم و ممکن است یادمان نباشد به همه آن‌ها نرسیم. در این مواقع، گرفتن یک دفتر برنامه‌ریز روزانه که مخصوصاً برای این کار طراحی شده‌است برای همکاران و کارمندانتان می‌تواند انتخاب خیلی مناسبی باشد.

به‌خصوص کارمندان و همکاران ما علاوه‌بر زندگی کاری، زندگی شخصی هم دارند برنامه روزانه‌شان بسیار پر مشغله است. شما با گرفتن یک برنامه‌ریز روزانه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا به برنامه نامنظم روزانه خودشان کمی نظم بدهند و بهترین استفاده از روز خود را داشته باشند.

بهترین هدیه های سازمانی: هدیه سازمانی اگر هوشمندانه انتخاب شود، فراتر از یک یادبود است. دفتر برنامه ریز به کارمندتان یادآوری می‌کند که برنامه ریزی برای رسیدن به راندمان کاری بهتر، مهم است.

(برای آشنایی با خواص زعفران این صفحه را در حاجی بادومی از دست ندهید.)

نمایی از برنامه‌ریز روزانه بعنوان نمونه‌ای از ایده هدیه سازمانی

بهترین ایده هدیه سازمانی: 4. ماوس پد

تقریباً در تمام محیط‌های کاری و اداری همه کارمندان و همکاران شما از کامپیوتر استفاده می‌کنند. یکی از لوازمی که می‌تواند خیلی برای راحتی کار آن‌ها مناسب باشد یک ماوس پد چرمی است.

اگر درست است که موس‌های کامپیوتر را می‌توان بر روی هر سطحی تکان داد، اما با تهیه یک ماوس پد با جنس خوب کار همکاران و کارمندان شما خیلی راحت‌تر می‌شود. برای همین، شما می‌توانید یک ماوس پد با کیفیت مناسب را برای همکاران و کارمندان خودتان تهیه کنید. به این صورت، شما به آن‌ها کمک می‌کنید تا کار دفتری و اداری خود را با راحتی بیشتری انجام دهند.

بهترین هدیه های سازمانی: برای تهیه پک سازمانی همیشه به دنبال چیزی باشید که به کار آید، هدیه دادن در روز تولد و یا روز تأسیس شرکت عالی است.

(با بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی در حاجی بادومی آشنا شوید.)

نمایی از ماوس پد بعنوان نمونه‌ای از ایده هدیه سازمانی

انواع بهترین ایده هدیه سازمانی: 5. کوسن

از تجربه شخصی به شما می‌گویم که نشستن پشت میز به مدت چندین ساعت نه‌تنها می‌تواند باعث درد گرفتن گردن و خشکی آن و حتی آسیب کمر شود، بلکه باعث خستگی شما هم می‌شود.

در این مواقع، شما باید کاری بکنید که جای نشستنتان تا حد امکان راحت باشد و مهم‌تر از آن این‌که طرز نشستن شما باید مناسب باشد. با گرفتن یک کوسن راحتی برای همکاران و کارمندان شما شما می‌توانید به طرز نشستن آن‌ها کمک کنید و مشکلات و علائم مربوط به خستگی گردن و درد آن را کمتر کنید.

بهترین هدایای سازمانی: برای خرید هدیه برای همکاران و شرکاء لازم نیست زیادی خودتان را به خرج بیاندازید، خرید هدایای مبتکرانه اهمیت دارد.

(برای آشنایی با خواص کره بادام زمینی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

کوسن؛ انواع بهترین ایده هدیه سازمانی

انواع بهترین ایده هدیه سازمانی: 6. تراول ماگ

در زمان کار کردن ممکن است خیلی از همکاران و کارمندان شما با خودشان از خانه یک نوشیدنی گرم مثل قهوه را بیاورند و بخواهند آن را در طول کار مرتب بنوشند. در این زمان، گرفتن دستگاهی که بتواند نوشیدنی آن‌ها را گرم نگه دارد خیلی مهم است. دستگاهی که می‌تواند این کار را بکند ماگ هیدرو فلاسک نام دارد.

ماگ هیدرو فلاسک می‌تواند به مدت ۶ ساعت نوشیدنی داغ شما را گرم نگه دارد و اگر هم نوشیدنی سردی دارید می‌تواند نوشیدنی سرد شما را به مدت ۲۴ ساعت سرد نگه دارد. با گرفتن ماگ هیدرو فلاسک برای همکاران و کارمندان خود شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا نوشیدنی خود را با خیال راحت نوش‌جان کنند.

بهترین ایده هدیه سازمانی: برای مواقعی که نمی‌دانید برای کارمندان خود چه هدیه‌ای بخرید، پکیج‌هایی ارزان قیمت سازمانی را که با درج لوگو شرکت آماده شده‌اند را خریداری کنید.

(با 12 نوع آجیل به عنوان بهترین آجیل برای کودکان در حاجی بادومی آشنا شوید.)

تراول ماگ بعنوان ایده هدیه سازمانی

انواع ایده هدیه سازمانی: 7. گل‌

چه چیزی بهتر از می‌گرفتن گل و گیاه برای کارمندان و همکارانتان می‌تواند فضای کاری آن‌ها را زیباتر کند و همچنین، برای سلامت آن‌ها مناسب باشد.

گرفتن گل و گیاه برای همکارانتان نه‌تنها می‌تواند روحیه آن‌ها را تقویت کند، بلکه با گرفتن گل و گیاه و مخصوصاً گیاهان آپارتمانی شما هم می‌توانید به تصفیه هوای محیط کار همکاران و کارمندان‌تان کمک کنید.

اگر هم دلتان به سمت گل طبیعی نرفت، می‌توانید گل‌های مصنوعی را انتخاب کنید. حداقل، این گل‌ها می‌توانند در زیبا کردن محیط کارتان سهم داشته باشند.

بهترین ایده‌های هدیه سازمانی: می‌خواهید به منظور سال نو و یا اعیاد مناسبتی به کارمندان هدیه دهید؟ هدیه‌تان را از طبیعت انتخاب کنید.

(برای آشنایی با بهترین آجیل برای وزن گیری جنین و سلامت خانم های باردار این صفحه را از دست ندهید.)

خرید گل برای همکار یکی از ایده های هدیه سازمانی است

ایده هدیه سازمانی: 8. چای و قهوه‌

موقع خوردن چای یا قهوه تقریباً برای تمام ما که به سر کار می‌رویم یا هر فعالیتی را در صبح آغاز می‌کنیم یک کار ضروری است. خیلی از ماها اصلاً بدون خوردن قهوه یا چایی نمی‌توانیم روزمان را آغاز کنیم.

مطمئناً برای همکاران و کارمندانی هم که می‌خواهند پرانرژی روزشان را آغاز کنند خوردن چای و قهوه بسیار مهم است. برای همین، به‌عنوان هدیه سازمانی شما می‌توانید مخلوطی از قهوه مورد علاقه خودتان یا هر قهوه یا کیسه چای را برای همکاران یا کارمندان‌تان تهیه کنید و هدیه دهید.

ایده هدیه سازمانی: تنوع و سفارش سازی هدایای مناسبتی موردی است که باید مدیران خوش فکر همیشه در ذهن داشته باشند.

(با بهترین آجیل برای کم خونی در حاجی بادومی آشنا شوید.)

چای و قهوه، بهترین ایده هدیه سازمانی

انواع ایده‌های هدیه سازمانی: 9. شکلات‌

وقتی‌که ما در حال کار هستیم انرژی ما به‌مرور زمان کم شود و این طبیعی است. ما در حال انجام فعالیت ذهنی و جسمی هستیم و بدنمان مدام در حال سوخت‌وساز است.

شما با دادن شکلات به‌عنوان هدیه به کارمندان و همکارانتان می‌توانید به آن‌ها یک میان وعده غذایی خوشمزه را هدیه دهید. همکاران و کارمندان شما با طمع خوشمزه شکلات می‌توانند فعالیت‌های روز خود را با انرژی بیشتری انجام دهند.

ایده هدیه سازمانی: برای خرید گیفت یا هدیه سازمانی نوروز اگر به دنبال تنقلات انرژی‌زاباشید، خیلی خوشایند و جذاب است.

(با بهترین آجیل برای حافظه در این صفحه آشنا شوید.)

 شکلات، انواع بهترین ایده هدیه‌ های سازمانی

بهترین ایده هدیه‌های سازمانی: 10. لوازم بهداشتی

نظافت شخصی و سلامت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که ما در طول زندگی‌مان باید به آن دقت کنیم. برای همین، گرفتن لوازم بهداشتی برای حمام و دست‌شویی می‌تواند انتخاب خوبی برای هدیه دادن به همکاران و کارمندان‌تان باشد.

بخصوص لوازم بهداشتی حمام مثل لوسیون و شامپوهای مخصوص حمام می‌تواند به‌سلامت کارمندان شما کمک کند. برای همین، شما می‌توانید برای آن‌ها کرم‌های حمام یا لوسیون‌های حمام یا دست‌شویی را تهیه کنید.

ایده هدیه سازمانی: باکس هدیه سازمانی، اگر برای خانم‌ها و آقایان متفاوت باشد، نشانگر سلیقه و اهمیت مدیران به کارمندان است.

(برای آشنایی با خواص انبه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

 تهیه لوازم بهداشتی؛ یک ایده هدیه سازمانی برای همکاران خانم

بهترین ایده‌های هدیه سازمانی: 11. لوازم تحریر

در محیط کار که کاغذ بازی خیلی زیادی دارد و افراد مدام باید کارهای اداری را یادداشت کنند یا پرونده‌ها را پر یا امضاء کنند، داشتن لوازم تحریر باکیفیت مثل خودکار و مدادهای نرم و خوشنویس باعث می‌شود که روال انجام کارهای اداری با سرعت بیشتری انجام شود و کارمندان از این‌که خودکارشان نمی‌نویسد یا نوشتن با مداد خیلی سخت است شکایت نکنند.

بنابراین، گرفتن خودکارها و مدادهای باکیفیت که انجام دادن کار کارمندان و همکاران را خیلی ساده‌تر می‌کند می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای هدیه دادن به همکاران و کارمندان شما باشد.

ایده هدیه سازمانی: برای خرید پک سازمانی، نوشت افزارها هم خیلی زیبا و هم خیلی نوستالژیک است.

(با خواص آناناس خشک در این صفحه آشنا شوید.)

 لوازم تحریر؛ یک ایده تهیه هدیه‌ های سازمانی

روابط کاری دوستانه با تهیه بهترین هدیه‌ های سازمانی

داشتن روابط خوب و صمیمانه در محل کار نه‌تنها به افزایش کارایی کارمندان و همکارانتان کمک می‌کند، بلکه به‌طورکلی باعث اتحاد بیشتر بین کارمندان می‌شود و باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر در جهت موفقیت و برآورده کردن اهداف شرکت شما تلاش کنند.

با هدیه دادن به کارمندان و همکاران، شما می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که قدردان زحمات آن‌ها هستید و به کار آن‌ها در شرکت‌تان اهمیت می‌دهید. امیدواریم که مطالب این متن در مورد ایده هدیه سازمانی برای شما مفید واقع شده باشند و به شما کمک کنند تا رابطهٔ بهتری با همکاران و کارمندان خودتان داشته باشید.

منبع مطلب

استفاده از ایده هدیه سازمانی برای غافل‌گیری کارمندان
div class=”fxbtn-ew12″>خرید هدیه سازمانی

مقالات مرتبط

نظرات